close
everything is too late to apologize,
but i've tried me best.
the reality is not what u guys think about.
and i don't wanna say any more......
cause i almost lose myself.......
anyway
living well is the best reverge.
come on,all rats,
cast not the first stone.
ha!!

bring me to life

so
我也跟你一樣
天天哼著幸運草的祝福
『......喜歡或不喜歡
被愛或不被愛 都無所謂啦
就勇敢的接受
點點頭我要做我自己
揮揮手我要一直看著你......』
看著你是重點:)
這歌真討人歡心:D

連續兩天鮮芋仙
恩 我飽了
跟Ying好久沒聊天 爆開心~!
we know that's so bring.
finally,i expect u come back.


都睡不好
我快死了

可是放心
無論怎樣
我死不了:)
arrow
arrow
    全站熱搜

    cargladys 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()