close
I've been living with a shadow overhead
I've been sleeping with a cloud above my bed
I've been lonely for so long
Trapped in the past, I just can't seem to move on

I've been hiding all my hopes and dreams away
Just in case I ever need em again someday
I've been setting aside time
To clear a little space in the corners of my mind

All I want to do is find a way back into love
I can't make it through without a way back into love
Oh oh oh

電影K歌情人主題曲
你還記得嗎........
當一看完電影
你馬上下載了整張的歌
很開心的我們
一起亂合唱

別忘了 最愛你的人 往往都是在你身邊
我 一直在身旁陪你
你 可以再回來嗎?

我不想一個人唱這首歌

我只知道 我真的很愛你
懷念那些瘋瘋癲癲撒嬌的日子
跟你在一起 我真的很快樂:)

現在的我
告訴自已要堅強
沒有責怪
被甩也不丟臉

只是 要我現在抽離這一切.......
真的 太快了
我 做不到

但是 這次你
真的離開了.......





好想跟歌詞說的一樣
~All I want to do is find a way back into love .......~



arrow
arrow
    全站熱搜

    cargladys 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()