close
因為這首歌
我打開塵封已久的琴蓋
沉浸在這百聽不膩的旋律中..........
(太久沒練琴也太手殘了我!!)

反覆哼唱著歌詞
"..............Hold me now touch me now
I don't want to live without you........."

不一樣的是
隨著年紀的增長
再次咀嚼歌詞的意涵
gosh!!
真的會有人
Nothing's gonna change my love for you
一一"??
i do really doubt it!!

至少在自彈自唱時的我
很開心就好了!!
ha.....!!

finally,i wish my fingers will not click ur photo again.
always recall...........
shit......!!

とにかく
謝謝大同兄再次的翻唱
你都不知道當我聽到電台首播時我多興奮!!
你也不知道我為了要載這首鈴聲花了多少時間!!!!


一起享受不合理的歌詞吧!!
但我還是好愛這首歌

''Nothing's gonna change my love for you
You ought to know by now how much I love you
One thing you can be sure of
I'll never ask for more than your love--->我絕不要求你更多的愛(真的有不求回報的愛這種東西一一....)
Nothing's gonna change my love for you
You ought to know by now how much I love you
You'll only change my whole life through
Nothing's gonna change my love for you"


that's all
over!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    cargladys 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()